ישבו עם סער? פרוש: "הוא לא פסול; תלוי מי יהיו השותפים שלו"

    ישראל רובין No Comments on ישבו עם סער? פרוש: "הוא לא פסול; תלוי מי יהיו השותפים שלו"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש אומר בראיון לקול חי כי גדעון סער אינו פסול אך "זה תלוי מי יהיו השותפים שלו" | עם זאת הוסיף כי מדובר בשאלה היפותטית וכן ש'אין לי עניין לשפוך את דמו של נתניהו' | לגבי לפיד אמר: "אף אחד לא רואה אותו כמועמד לראשות הממשלה"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. בפתח דבריו אמר פרוש כי "משרד החינוך נאבק בכל דרך כדי ששגרת הלימודים תישמר; לפי עמדת המשרד – לא זה מקור התחלואה גבוהה".

    פרוש נשאל מה הסיכוי שיהדות התורה תצטרף לממשלה בראשות גדעון סער, וענה: "זה תלוי מי יהיו השותפים שלו, אבל כמובן שגדעון סער עצמו לא נפסל על ידינו אף פעם. בכל אופן, אנחנו מדברים על דברים שיקרו בעוד 90 יום. כל כך הרבה דברים יקרו עד אז, שחבל סתם לדבר באוויר". פרוש הוסיף "אין לי עניין לשפוך את דמו של נתניהו".

    עוד אמר פרוש בנושא החיבורים הפוליטיים, כי "בפוליטיקה אתה לא יכול לפסול אנשים בכלל. אתה פוסל אג'נדות או תנועות".

    במענה לשאלה האם ישבו עם לפיד אמר פרוש כי "לפיד לא היה פונה אלינו ממילא".

    קאהן הקשה על והזכיר כי לפיד אומר שיש לו שיח עם כמעט כל חברי הכנסת החרדים. פרוש: "אף אחד לא רואה אותו כמועמד לראשות הממשלה ולא מדבר איתו על קונסטלציות פוליטיות. זה שהוא אומר שמדברים איתו זה אולי נכון אבל לא בנושאים האלה, אין לזה שום בסיס. הוא סתם מתגאה בזה".

    פרוש הוסיף "גם שלח שהיה שותף שלו במשך שנים, אומר עכשיו שצריך להפסיק עם השנאות האלו".

    במענה לשאלה איך יראה הרכב רשימת יהדות התורה בבחירות הקרובות, ענה: "יש הסכם בין אגודה לדגל והוא מדבר על קדנציה-קדנציה. בקדנציה הקודמת היה לאגודה את המקום הראשון ולדגל את המקום השני אז השאלה אם אתה לוקח את השנה האחרונה וקורא לזה 'קדנציה'. לי נראה שצריך להמשיך כמו שעכשיו כי זו בקושי היתה קדנציה".

    פרוש התייחס בראיון גם להתנהלות המשטרה ולאלימות הגואה של שוטרים רבים כנגד המגזר החרדי ואמר: "מה שהכי מצער זה כשאתה מעלה נושא כזה בכנסת בשיא הלהט ואתה מבין מהשר לביטחון פנים שהוא מנוע מעיסוק בזה. לא יודע אם אוחנה מספיק התבסס בכיסאו כדי לקרוא לסדר את המפקדים הבכירים. אבל אין ספק אנחנו רואים דברים מאוד לא ברורים. אני עוד מחכה לשמוע מה יגיד הקצין הבודק על המקרה של פליישמן. הדברים לא פשוטים ואנחנו לא מבינים מה קורה שם. צריך להיות לזה סוף".



    0 תגובות